Bestellen & Ontvangen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte.
Niet (alles) ontvangen? In uw account kunt u zien of wij alles verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, dan kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan gaan we meteen op zoek!
Hoe snel ontvang ik een bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom ziet u nog voor u iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heeft u meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.
Heeft u een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is het artikel langer onderweg. Ga dan uit van 3 tot 7 werkdagen.
Nog niets ontvangen? U kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan gaan we meteen op zoek!
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1. Zoek eerst naar het product dat u wilt kopen. Leg het dan via de zwarte knop in uw digitale winkelmandje. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen door rechtsbovenin op het winkelwagentje te drukken. Controleer het winkelwagentje, kies er eventueel voor om het product in te laten pakken en druk op de zwarte knop DOOR NAAR AFREKENEN.
2. Wanneer u niet ingelogd bent dan heeft u de mogelijkheid om op de knop INLOGGEN te drukken. Bent u nog geen klant van ons dan kunt u verdergaan met afrekenen door uw gegevens in te vullen.
3. Kies de gewenste bezorgmethode met eventuele extra opties zoals avondlevering.
4. Kies één van onze betaalwijzen, check of alles klopt en druk op de knop bestelling plaatsen als u wilt afrekenen.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u die wel annuleren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Tijdens het afrekenen kunt u kiezen voor verschillende bezorgopties die op dat moment beschikbaar. Sommige bezorgopties zijn alleen mogelijk op bepaalde dagen waardoor het kan verschillen welke opties u te zien krijgt. Indien uw pakket door de brievenbus kan dan verzenden wij altijd met een brievenbuspakje de eerst volgende dag (ma-za).
*Onder de € 45,- betaalt u € 3.95 verzendkosten.
Bezorgoptie | Bezorgmoment | Kosten |
---|---|---|
Thuisbezorgd | De volgende dag | Gratis vanaf € 45* |
Afhaalpunt | De volgende dag vanaf 15:00 | Gratis vanaf € 45* |
Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?
Meestal krijgt u binnen een paar minuten een e-mail met de bevestiging of uw bestelling is gelukt. In enkele gevallen kan het zijn dat deze mail in de spambox is terecht gekomen. Wanneer u een account bij ons heeft dan kunt u ook in uw account bekijken of de bestelling gelukt is.
Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?
Het is niet meer mogelijk om een bestelling te wijzigen na het plaatsen van een order.
U kunt de bestelling wel annuleren of weigeren aan de deur. Om een bestelling te annuleren neemt u contact op met onze klantenservice.
Hoeveel gratis proefjes krijg ik bij mijn bestelling?
Afhankelijk van het orderbedrag worden er een aantal gratis proefjes bij uw bestelling toegevoegd. Het is niet mogelijk om samples zelf te selecteren. In sommige gevallen zult u extra proefjes ontvangen, bijvoorbeeld wanneer wij een gezamenlijke aktie met een merk hebben.