Ferrari

De Ferrari serie is gebaseerd op de gelijknamige Italiaanse autofabrikant. Enzo Ferrari richtte het bedrijf op in 1939, wat tot op de dag van vandaag luxe, dynamiek, sportiviteit, kwaliteit en efficiëntie uitstraalt. Om ook buiten de carrosserie luxe te kunnen voelen, heeft het bedrijf zijn assortiment uitgebreid met accessoires, mode, horloges en zelfs notebooks. Sinds het einde van de jaren tachtig worden Ferrari cosmetische producten ook internationaal op de markt gebracht en worden ze goed ontvangen door de consument.

 

8 producten

Van hoog naar laag sorteren

8 producten

  1. Ferrari Black 400 ml douchegel
    Ferrari Black
    shampoo- en douchegel
    Klantbeoordelingen
    Waardering:
    95%
    Normale prijs 12,50 Speciale prijs 9,95 -20%
  2. Ferrari Red 400 ml douchegel
    Ferrari Red
    shampoo- en douchegel
    Klantbeoordelingen
    Waardering:
    90%
    Normale prijs 12,50 Speciale prijs 9,95 -20%
  3. Ferrari Black eau de toilette spray
    Ferrari Black
    eau de toilette
    13 Klantbeoordelingen
    Waardering:
    91%

    Vanaf 19,95

  4. Ferrari Black 75 ml deodorant stick
    Ferrari Black
    deodorant
    Klantbeoordeling
    Waardering:
    100%
    16,50
  5. Ferrari Red 75 gr deodorant stick
    Ferrari Red
    deodorant
    Klantbeoordelingen
    Waardering:
    96%
    16,50
  6. Ferrari Red 150 ml deodorant spray
    Ferrari Red
    deodorant
    Klantbeoordelingen
    Waardering:
    95%
    16,50
  7. Ferrari Black 150 ml deodorant spray
    Ferrari Black
    deodorant
    Klantbeoordelingen
    Waardering:
    90%
    16,50
  8. Ferrari Red eau de toilette spray
    Ferrari Red
    eau de toilette
    13 Klantbeoordelingen
    Waardering:
    97%

    Vanaf 29,95

8 producten

Van hoog naar laag sorteren

8 producten

Ferrari online bestellen

De Ferrari serie is gebaseerd op de gelijknamige Italiaanse autofabrikant. Enzo Ferrari richtte het bedrijf op in 1939, wat tot op de dag van vandaag luxe, dynamiek, sportiviteit, kwaliteit en efficiëntie uitstraalt. Om ook buiten de carrosserie luxe te kunnen voelen, heeft het bedrijf zijn assortiment uitgebreid met accessoires, mode, horloges en zelfs notebooks. Sinds het einde van de jaren tachtig worden Ferrari cosmetische producten ook internationaal op de markt gebracht en worden ze goed ontvangen door de consument.