Mijn gegevens & Service

Mijn gegevens & service

Hoe maak ik een account aan?
Zodra u een bestelling plaatst kunt u bij het afrekenscherm kiezen om een account aan te maken na het plaatsen van de bestelling.

Wit u nu een account aanmaken? U kunt hier een nieuw account aanmaken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de wachtwoord vergeten pagina.

Komt u er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice om uw account te herstellen.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Om uw gegevens aan te passen, gaat u naar uw accountpagina. Nadat u bent ingelogd kunt u uw gegevens aanpassen.
Waar staan de details van mijn bestelling?
Heeft u een account? Ga dan naar: bestellingen

Geen account? U heeft een mail gehad met de details van uw bestelling. Niet gehad? Mail of bel ons dan gerust op
Hoe kom ik met jullie in contact?
U kunt contact met ons opnemen via de mail op klantenservice@parfumerie.nl of telefonisch op 020 37 02 123
Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Waar vind ik jullie winkels?
Beide winkels liggen in het centrum van Amsterdam.

Locatie 1 Damstraat 27-29, 1012JL Amsterdam | Routebeschrijving
Locatie 2 Zeedijk 68-70, 1012BA Amsterdam | Routebeschrijving
Waar kan ik een klacht indienen?
Wanneer u een klacht over onze dienstverlening en/of over producten heeft dan kunt u ons mailen, bellen of per post een brief sturen. Wij zullen uiterlijk 10 dagen na ontvangst van de klacht met een inhoudelijk antwoord komen. Alle contactgegevens kunt u terugvinden in onze klantenservice. Bent u niet tevreden met onze klachtafhandeling dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).