Dermalogica

Dermalogica is een professioneel huidverzorgingsmerk uit Californië, gebaseerd op veel expertise. De oprichter van Dermalogica is Jane Wurwand, een huidverzorgingsexpert uit het Verenigd Koninkrijk die in 1983 het International Dermal Institute (IDI) in Los Angeles opende, een opleidingscentrum voor schoonheidsspecialisten. Geen van de traditionele huidverzorgingsmerken waarmee ze in haar instituut werkte, voldeed aan haar behoeften. Daarom richtte ze in 1986 Dermalogica op - het eerste Amerikaanse huidverzorgingsmerk dat aan de hoge eisen van IDI voldoet.

 
van de 120 producten

120 producten

Van hoog naar laag sorteren
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
    • Gratis thuisbezorgd Vanaf € 30,-
    • Is het een cadeautje? Gebruik de luxe inpakservice
    • Voor 23:45 uur besteld Morgen in huis
    • Gratis samples Bij iedere bestelling
van de 120 producten

120 producten

Van hoog naar laag sorteren

Dermalogica online kopen

Dermalogica is een professioneel huidverzorgingsmerk uit Californië, gebaseerd op veel expertise. De oprichter van Dermalogica is Jane Wurwand, een huidverzorgingsexpert uit het Verenigd Koninkrijk die in 1983 het International Dermal Institute (IDI) in Los Angeles opende, een opleidingscentrum voor schoonheidsspecialisten. Geen van de traditionele huidverzorgingsmerken waarmee ze in haar instituut werkte, voldeed aan haar behoeften. Daarom richtte ze in 1986 Dermalogica op - het eerste Amerikaanse huidverzorgingsmerk dat aan de hoge eisen van IDI voldoet.

 

Dermalogica combineert gezondheid van de huid met schoonheid

Dermalogica is een merk dat zich niet alleen richt op schoonheid, maar vooral op de gezondheid van de huid. Al meer dan 25 jaar laat het bedrijf in de Verenigde Staten op medische basis actieve cosmetica produceren, die verbazingwekkende resultaten hebben opgeleverd. Innovatie, samenwerking met ervaren dermatologen en tientallen jaren expertise zijn de mix die Dermalogica cosmetica zo succesvol maakt - sinds 1986. Jane Wurwand ontwikkelde haar eigen huidverzorgingslijn met Dermalogica Cosmetics, die vanaf het begin zonder huidirriterende of irriterende stoffen zoals minerale olie, lanoline of kunstmatige kleur- en geurstoffen werkte en aanvankelijk alleen verkrijgbaar was bij ervaren huidverzorgingsspecialisten. Inmiddels zijn de producten van Dermalogica in meer dan 80 landen verkrijgbaar en wordt het bedrijf beschouwd als de belangrijkste leverancier van gezondheidscosmetica.

Dermalogica biedt hoogwaardige oplossingen voor de jonge en volwassen huid

De productlijnen van Dermalogica zijn zo divers als de verschillende behoeften van de huid en de huidtypes. Een populaire klassieker is bijvoorbeeld de Skin Recovery Day Care, die zorgt voor een te vroeg verouderde of rijpe huid met zonbeschermingsfactor 50. De romige consistentie van de verzorging voedt de huid en bevordert de stevigheid van de gestresste huid. De verzorging beschermt betrouwbaar tegen huidveroudering, negatieve omgevingsinvloeden en zorgt voor een rijke hydratatie waardoor de huid er mollig, fris en jeugdig uitziet. Het ingrediënt Palmitoyl Tripeptide-5 stimuleert de aanmaak van collageen in de huid en veroorzaakt op natuurlijke wijze een duidelijk zichtbare huidverstrakking.

Maar Dermalogica heeft ook oplossingen ontwikkeld voor een jonge probleemhuid die echt werkt: Dermalogica's Active Clearing is speciaal ontwikkeld voor de vette, ontstoken of onzuivere huid die allergisch is voor reguliere producten. Speciale ingrediënten reguleren de talgproductie en matteren de huid. Geblokkeerde follikels worden met salicylzuur geklaard, ontstekingen kunnen sneller genezen en verdere ontstekingen worden voorkomen.

Prachtige Startsets voor extra zorg

Hoogwaardige Dermalogica producten zijn ook altijd een leuk cadeau-idee - zoals de Dermalogica Startersets. Deze Dermalogica’s Skin Kits zijn verkrijgbaar voor alle huidtypes en huidcondities, en beschikken over een aantal producten in reisformaat uit de desgewenste productlijn. Een Skin Kit is de ideale mogelijkheid om kennis te maken met Dermalogica’s productassortiment. Op die manier kun je diverse producten een tijdje uitproberen en ervaren wat ze kunnen betekenen voor jouw huid. Klik op de producten voor meer informatie.

Gezondheid in plaats van Schoonheid

Dermalogica heeft altijd de visie gehad om producten te creëren die de nadruk leggen op gezondheid in plaats van schoonheid. Ze behoren tot de top in de schoonheidsverzorging en zijn de eerste keus in huidverzorgingsproducten voor verschillende beroemdheden. Onder andere kunt u Victoria Beckham en Jennifer Aniston zien als regelmatige gebruikers van hun producten. Dermalogica heeft ook verschillende awards en onderscheidingen van een aantal van 's werelds meest erkende en gevestigde tijdschriften gewonnen voor hun producten. Dat wil zeggen dat ze awards van InStyle, Harper's Bazaar, New Woman, Allure, Cosmetic Executive Women (CEW), The UK Beauty Awards, Vogue en meer hebben gewonnen.