EXPERTISEPAGINA
DIOR EXPERTISE


Dior gaat meer dan ooit mee met de tijd en profileert zich als het meest couture- en avant-garde beauty merk: het Huis Dior viert zowel de schoonheid die elke vrouw uniek maakt als de kracht van een nieuwe vrouwelijkheid, terwijl het zich elke dag inzet voor een duurzame toekomst.


VAN 1947 TOT HEDEN
Als couturier en parfumeur had Christian Dior vanaf zijn eerste modeshow op 12 februari 1947 een globale visie op vrouwen, couture en schoonheid. Sindsdien heeft het Huis Dior zich laten zien als een merk dat haar tijd ver vooruit is en een rijk erfgoed bezit. Met de heropening van 30 Avenue Montaigne in Parijs nodigde Dior haar bezoekers uit om een uitzonderlijke omgeving te ontdekken, waar cultuur en geschiedenis samenkomen voor een onvergetelijke ervaring.
DE KRACHT VAN VROUWEN
"Mijn droom was niet alleen om vrouwen mooier te maken, maar ook gelukkiger", zei Christian Dior ooit. Sindsdien heeft het Huis Dior de waarde van vrouwelijkheid van elke vrouw vastgelegd, door hun kracht en hun ambities te ondersteunen en te promoten. Het programma [email protected] en de campagne Dior Chin Up zijn concrete voorbeelden van deze verbintenis.


CREATIE ALS KUNST
De creaties en savoir-faire van Dior zijn uniek. Achter de couture kleuren en ultra-zintuiglijke texturen van Dior make-up schuilt de creativiteit van Peter Philips, Creative & Image Director van Dior Make-up. De geuren weerspiegelen nu het talent van Francis Kurkdjian, Parfumeur-Créateur van Dior.
DIOR, TOEGEWIJD AAN EEN DUURZAME TOEKOMST
Dior Beauty, toegewijd aan een ecologische benadering en transparantie over de ingrediënten van haar formules, gaat in 2022 nog een stap verder door haar Responsible Formulation Charter te publiceren. Het Huis Dior heeft ook haar eigen tuinen in Frankrijk en over de hele wereld, waar bloemen worden gekweekt die deel uitmaken van de composities in de geuren, make-up en huidverzorgingsproducten van Dior.




Dior gaat meer dan ooit mee met de tijd en profileert zich als het meest couture- en avant-garde beauty merk: het Huis Dior viert zowel de schoonheid die elke vrouw uniek maakt als de kracht van een nieuwe vrouwelijkheid, terwijl het zich elke dag inzet voor een duurzame toekomst.


VAN 1947 TOT HEDEN
Als couturier en parfumeur had Christian Dior vanaf zijn eerste modeshow op 12 februari 1947 een globale visie op vrouwen, couture en schoonheid. Sindsdien heeft het Huis Dior zich laten zien als een merk dat haar tijd ver vooruit is en een rijk erfgoed bezit. Met de heropening van 30 Avenue Montaigne in Parijs nodigde Dior haar bezoekers uit om een uitzonderlijke omgeving te ontdekken, waar cultuur en geschiedenis samenkomen voor een onvergetelijke ervaring.
DE KRACHT VAN VROUWEN
"Mijn droom was niet alleen om vrouwen mooier te maken, maar ook gelukkiger", zei Christian Dior ooit. Sindsdien heeft het Huis Dior de waarde van vrouwelijkheid van elke vrouw vastgelegd, door hun kracht en hun ambities te ondersteunen en te promoten. Het programma [email protected] en de campagne Dior Chin Up zijn concrete voorbeelden van deze verbintenis


CREATIE ALS KUNST
De creaties en savoir-faire van Dior zijn uniek. Achter de couture kleuren en ultra-zintuiglijke texturen van Dior make-up schuilt de creativiteit van Peter Philips, Creative & Image Director van Dior Make-up. De geuren weerspiegelen nu het talent van Francis Kurkdjian, Parfumeur-Créateur van Dior.


DIOR, TOEGEWIJD AAN EEN DUURZAME TOEKOMST
Dior Beauty, toegewijd aan een ecologische benadering en transparantie over de ingrediënten van haar formules, gaat in 2022 nog een stap verder door haar Responsible Formulation Charter te publiceren. Het Huis Dior heeft ook haar eigen tuinen in Frankrijk en over de hele wereld, waar bloemen worden gekweekt die deel uitmaken van de composities in de geuren, make-up en huidverzorgingsproducten van Dior.

