Bezorgen & Afhalen
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Uw bestelling wordt GRATIS VERZONDEN voor bestellingen boven de € 45,-. Onder de € 45,- betaalt u € 3.95 verzendkosten.
Bestelling naar het buitenland? Bij het afrekenen van uw bestelling ziet u tegen welk tarief u kunt verzenden naar landen binnen de EU. Wij verzenden geen bestellingen buiten de EU.
Welke bezorgopties heb ik allemaal?
In uw winkelmandje kunt u zien welke bezorgopties u vandaag kunt kiezen. We hebben ze hieronder voor u op een rijtje gezet.
*Onder de € 45,- betaalt u wel verzendkosten á € 3.95. Wij versturen onze pakketten met PostNL, wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt achtergelaten. Hiervan ontvangt u bericht in uw brievenbus. Indien uw pakket door de brievenbus kan dan versturen wij uw pakket met DHL of PostNL.
Bezorgoptie | Bezorgmoment | Kosten |
---|---|---|
Thuisbezorgd | De volgende dag, op werkdagen voor 23.45 besteld. | Gratis vanaf € 45* |
Afhalen afhaalpunt | De volgende dag, op werkdagen voor 23.45 besteld. | Gratis vanaf € 45* |
*Onder de € 45,- betaalt u wel verzendkosten á € 3.95. Wij versturen onze pakketten met PostNL, wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt achtergelaten. Hiervan ontvangt u bericht in uw brievenbus. Indien uw pakket door de brievenbus kan dan versturen wij uw pakket met DHL of PostNL.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
U verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
1.Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging treft u de Track & Trace code aan. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.2. Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld?3. Check uw brievenbus
Heeft u een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht u dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.4. Check uw buren
In veel gevallen hebben uw buren het pakket aangenomen. De bezorger vergeet dit wel eens te vermelden in zijn terminal en/of niet thuis briefje. Klopt het dan nog steeds niet? Neem contact met ons op.Ik heb geen track & trace e-mail gehad
Op de dag van verzending ontvangt u van ons een e-mail om uw bestelling te kunnen traceren. Deze mail wordt uiterlijk om 00:00 in de nacht verstuurd. Controleer of deze mail niet in uw spam box terecht is gekomen.
Kan ik een afwijkend afleveradres kiezen?
U kunt op de afrekenpagina een apart afleveradres kiezen.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?
Het is mogelijk om een dag te kiezen waarom uw bestelling bezorgd wordt. Op de afrekenpagina kunt u hier een keuze in maken.
Kan ik buiten Nederland en België laten bezorgen?
Het is alleen mogelijk om bestellingen af te laten leveren in Nederland of Belgie.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Ja, dat is geen probleem.