Mijn gegevens & Service
Zodra je een bestelling plaatst, kun je bij het afrekenscherm kiezen om een account aan te maken na het plaatsen van de bestelling. Wil je nu een account aanmaken? Je kunt hier een nieuw account aanmake
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen op de 'Wachtwoord vergeten'-pagina. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice om je account te herstellen.
Om je gegevens aan te passen, ga je naar je accountpagina. Nadat je bent ingelogd, kun je je gegevens aanpassen.
Heb je een account? Ga dan naar 'Bestellingen'. Heb je geen account? Dan heb je een e-mail ontvangen met de details van je bestelling. Niets ontvangen? Mail of bel ons dan gerust.
Je kunt contact met ons opnemen via de mail op klantenservice@parfumerie.nl of telefonisch.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat de consument er redelijkerwijs van mag verwachten. Sommige producten hebben ook een fabrieksgarantie. Deze garantie heeft geen invloed op de wettelijke garantie.
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten, kun je contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of per post. We streven ernaar om binnen 10 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijk antwoord te bieden. Je vindt al onze contactgegevens in de klantenservice. Als je niet tevreden bent met onze afhandeling van de klacht, kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/conhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguagesumers/odr/).