• checkGratis bezorging
  • checkVoor 23:45 besteld, vandaag verstuurd
  • checkMeer dan 2 miljoen tevreden klanten
  • check55 jaar vertrouwd familiebedrijf met een fysieke winkel
4.7 out of five star rating on Trustpilot 4.7(24.000 beoordelingen)

Bestellen & Ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling ontvangt binnen de beloofde levertijd. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan stellen we je daar natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

Heb je niet alles ontvangen?

  1. Check je account: In je persoonlijke account kun je zien of we alle onderdelen van je bestelling hebben verzonden.

  2. Neem contact op: Als er staat dat alles is verzonden maar je hebt niet alles ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We gaan dan meteen voor je aan de slag om uit te zoeken wat er aan de hand is.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Levertijd is voor ons net zo belangrijk als voor jou. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt al wanneer we het artikel verwachten te bezorgen. Als een artikel direct op voorraad is, ontvang je het meestal de volgende dag al. Is het niet op voorraad? Dan duurt het iets langer voordat je het in huis hebt.

Bezorging buiten Nederland of België?

Als je een afleveradres hebt buiten Nederland of België, moet je rekening houden met een langere levertijd. Denk dan aan zo'n 3 tot 7 werkdagen.

Nog niets ontvangen?

Als je nog niets hebt ontvangen, is het het beste om even contact op te nemen met onze klantenservice. We gaan dan direct voor je op zoek om te achterhalen waar je bestelling blijft.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Producten kiezen

  1. Zoek het product dat je wilt kopen en leg het in je digitale winkelmandje door op de zwarte knop te klikken.
  2. Wil je verder winkelen? Ga je gang! Wil je afrekenen? Klik dan rechtsboven op het winkelwagentje.

Stap 2: Winkelwagen controleren

  1. Controleer de inhoud van je winkelwagen. Als alles klopt, klik je op de groene knop 'Ik ga bestellen'.

Stap 3: Inloggen of gegevens invullen

  1. Als je nog niet bent ingelogd, krijg je nu de optie om dat te doen door op 'Inloggen' te klikken.
  2. Ben je nog geen klant? Geen probleem, je kunt gewoon doorgaan met afrekenen door je gegevens in te vullen.

Stap 4: Bezorgmethode kiezen

  1. Kies de bezorgmethode die je wilt, inclusief eventuele extra opties zoals avondlevering.

Stap 5: Afrekenen

  1. Kies een betaalwijze, controleer nog één keer of alles klopt en klik dan op 'Nu bestellen en betalen' om af te rekenen.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen is het niet mogelijk een geplaatste bestelling te wijzigen. Als je bestelling nog niet verzonden is, heb je wel de mogelijkheid om deze te annuleren.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Tijdens het afrekenen kun je kiezen uit verschillende bezorgopties die op dat moment beschikbaar zijn. Let op: sommige opties zijn alleen mogelijk op bepaalde dagen. Hieronder zie je een overzicht van de meest gekozen bezorgopties:

Thuisbezorgd

  • Bezorgmoment: De volgende dag
  • Kosten: Gratis bij bestellingen vanaf € 45. Anders € 3,95 verzendkosten.

Afhaalpunt

  • Bezorgmoment: De volgende dag, beschikbaar vanaf 15:00
  • Kosten: Gratis bij bestellingen vanaf € 45. Anders € 3,95 verzendkosten.

Brievenbuspakje

Als je pakket door de brievenbus past, sturen we het de eerstvolgende dag (ma-za) als brievenbuspakje.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Meestal ontvang je binnen een paar minuten een bevestigingsmail om te laten weten dat je bestelling is gelukt. Het kan echter voorkomen dat deze mail in je spambox terecht is gekomen. Als je een account bij ons hebt, kun je ook daar inloggen om de status van je bestelling te bekijken.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen helaas niet meer worden gewijzigd. Je hebt wel de optie om de bestelling te annuleren of aan de deur te weigeren. Om een bestelling te annuleren, neem je contact op met onze klantenservice.

Hoeveel gratis proefjes krijg ik bij mijn bestelling?

Het aantal gratis proefjes dat je bij je bestelling ontvangt, hangt af van het totaalbedrag van je order. Het is niet mogelijk om zelf samples te selecteren. Soms ontvang je extra proefjes, bijvoorbeeld als we een speciale actie hebben met een bepaald merk.

Reviewbeleid van Parfumerie.nl

Waarom reviews?

De reviews op Parfumerie.nl helpen andere klanten om een beter beeld te krijgen van onze producten en dienstverlening. Jouw ervaring telt, dus als je een review wilt schrijven, super!

Wat mag niet in reviews?

  • Het product niet bij ons gekocht hebben.
  • Irrelevante meningen of uitspraken.
  • Enkel commentaar op prijs of verzending.
  • Ongepast taalgebruik of links naar andere websites.
  • Reviews met commerciële inhoud.

Wanneer kunnen reviews worden verwijderd?

We kunnen een review verwijderen als deze een van de bovenstaande voorwaarden schendt, of als we vermoeden dat dit het geval is.

Hoe worden reviews verzameld?

Je kunt op twee manieren een review achterlaten:

  1. Direct bij het product op onze website.
  2. Via een uitnodiging die je enige tijd na je aankoop ontvangt.

Elke maand verloten we een waardebon van €50 onder de reviewers.

Controle van reviews

Reviews zijn niet direct zichtbaar omdat ze eerst worden gecontroleerd. Dit kan handmatig of automatisch zijn, uitgevoerd door ons of een derde partij.

Externe review partners

We werken samen met Trustpilot om algemene reviews te verzamelen. Deze reviews staan zowel op onze website als op de Trustpilot-website. Meer informatie over het reviewbeleid van Trustpilot is te vinden op Trustpilot.com