Retourneren & Ruilen

Retourneren & ruilen

Mag ik mijn artikelen retourneren?
Als uw artikel geen goede match is, mag u het naar ons terugsturen.

Retourvoorwaarden
  1. Er is altijd een bedenktermijn van 20 dagen. De bedenktermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt. U kunt binnen deze 20 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 20 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt.
  2. Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
  3. Artikelen die u niet kunt retourneren:
    -Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
    -Producten die gepersonaliseerd zijn
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Om het proces veilig, snel en makkelijk te laten verlopen kunt u het best even een e-mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld hierin duidelijk uw bestelnummer. U krijgt van ons een retourformulier om de zending terug te sturen.

Tips

  • Bewaar uw verzendbewijs. Daarmee kunnen we uw verzending traceren als er iets misgaat.
  • U kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.
  • Bekijk eerst onze retourvoorwaarden voordat u een zending retourneert.

Het retouradres: Marjo
Zeedijk 68
1012 BA Amsterdam
Moet ik betalen bij retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om uw zending terug te sturen via PostNL. Kijk op de site van PostNL voor de actuele tarieven.

Uitzonderingen Indien er een fout is gemaakt door ons toedoen, bijvoorbeeld een verkeerd toegezonden product dan kijken wij klantspecifiek naar een oplossing.
Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?
We mailen u zodra de retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat u het teruggestuurd heeft.
Hoe snel is een retour verwerkt?
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat u het verstuurd heeft. We houden u op de hoogte via mail. Wij betalen u zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat u aan ons heeft laten weten van de aankoop af te zien, het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.